logo

Wprowadzenie dodatkowych bodźców i nagród dla pracowników

Wprowadzenie dodatkowych bodźców i nagród dla pracowników. Możemy także dokonać zmian w firmie mając na celu nagrodzenie pracowników lub stworzenie im dodatkowych bodźców do pracy. Taka taktyka była dość często wykorzystywana, choćby przez pewną znaną firmę produkującą i sprzedającą kosmetyki: im większa sprzedaż akwizytora i sprzedaż innych osób (przez niego zwerbowanych), tym większe dochody. Obdarzenie pracownika udziałami w firmie miało bardzo pozytywne rezultaty w wielu firmach w USA. Nagroda otrzymana za osiągnięcia staje się bodźcem do nowych osiągnięć.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej! Fajnie, że tu jesteś! Mam na imię Izabela i jestem studentką ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim, bloga prowadzą od I roku studiów, jest to dla mnie forma hobby. Zamieszczam tutaj artykuły na tematy z dziedziny biznesu która mnie zainteresuje. Mam nadzieję, że Tobie przypadnie do gustu ten blog!