logo

Rozwój firmy -wnioski

  • Istnieje kilka sposobów wywołania wzrostu firmy: zatrudnienie większej liczby pracowników, zwiększenie produkcji, sprzedaży lub usług.
  • Wzrost i rozwój stwarzają nowy punkt graniczny rachunku zysków i strat oraz nowe możliwości zysku.

  • Klienci są dobrym źródłem pomysłów na przynoszący zyski rozwój – jeżeli tylko dowiesz się czego potrzebują klienci i właśnie to im zapewnisz, prawdopodobieństwo dużej sprzedaży i zysków będzie znaczne.

  • Musisz ustalić zależność między ceną a jakością.

  • Rabat czyli obniżenie ceny, kiedy specjalnie dla klienta sprowadzamy jakiś produkt, jest poświęceniem, które kiedyś może się opłacić.

Powinno się nieustannie prowadzić badania rynkowe i uaktualniać informacje o poszukiwanych produktach.

  • Wymagania twoich dostawców nie zawsze mogą być dla ciebie najbardziej korzystne.

  • Każdy nowy pomysł najlepiej wypróbować wprowadzając go w życie przez krótki okres czasu. Na przykład towary sezonowe mogą sprzedawać się tylko w pewnych okresach roku.

  • Przeszkodą na drodze do zmian może okazać się brak kapitału.

  • Czasami jedyną drogą rozwoju jest całkowita zmiana, np. przeniesienie firmy w inne miejsce.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej! Fajnie, że tu jesteś! Mam na imię Izabela i jestem studentką ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim, bloga prowadzą od I roku studiów, jest to dla mnie forma hobby. Zamieszczam tutaj artykuły na tematy z dziedziny biznesu która mnie zainteresuje. Mam nadzieję, że Tobie przypadnie do gustu ten blog!