logo

Przyczyny niepowodzeń

  • Słaba ocena rynku. Wyznacz potencjalnych klientów w momencie, gdy decydujesz się na zrealizowanie swojego pomysłu. Jedną z pierwszych zasad jakie wpaja się menedżerom jest ocena potrzeb rynku.

  • Złe planowanie. Przewiduj. Sporządź plan biznesu oparty na przepływie kapitału i przygotuj się na dopasowanie go do wzrastających potrzeb.

  • Zbyt niskie oszacowanie kosztów. Porozmawiaj z osobami prowadzącymi podobną działalność. Nie wahaj się pytać o radę. Wykorzystaj to, czego nauczyli się inni kiedy zakładali swoje firmy. Pozostaw margines na nie­przewidziane wydatki. Jedyną rzeczą jakiej możesz być pewien jest to, że się pojawią.

  • Brak wyszczególnienia konkretnych warunków. Twoje stosunki z dostaw­cami są niezmiernie ważne. Zawieraj umowy długoterminowe, które będą dopasowane do twojego przepływu kapitału i nie ulegną nagłej zmianie.

  • Brak wsparcia. Powstanie nowej firmy pociąga za sobą nie tylko obcią­żenie przedsiębiorcy, lecz także jego rodziny i przyjaciół. Upewnij się, że ci, na których liczysz popierają twoje zaangażowanie i są przygotowani na mogące nadejść trudności.

  • Nieuczciwość. Całkowicie uczciwe postępowanie z wierzycielami, pra­cownikami, dostawcami i klientami jest niezmiernie istotne. Utrata wierzy­telności może zniszczyć nowo powstałą firmę.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej! Fajnie, że tu jesteś! Mam na imię Izabela i jestem studentką ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim, bloga prowadzą od I roku studiów, jest to dla mnie forma hobby. Zamieszczam tutaj artykuły na tematy z dziedziny biznesu która mnie zainteresuje. Mam nadzieję, że Tobie przypadnie do gustu ten blog!