logo

Prowadzenie kontaktów-analiza

Jednak wkrótce po tym , jak Martha przejęła prowadzenie kontaktów z drukarnią, realizacja zamówień Laury zaczęła zajmować coraz więcej czasu. Czasami Martha wracała z drukami z pustymi rękoma, wyjaśniając, że druk się opóźnia i życiorysy będą gotowe następnego dnia rano. Opóźnienie często oznaczało, że Laura musiała dzwonić do klientów i wyjaśniać im, że ich życiorys nie będzie gotowy na czas. Gdyby był to pojedynczy przypadek, można by było go pominąć, lecz opóźnienia zaczęły wydarzać się często i Laura zdecydowała się na rozmowę z właścicielem drukami. Przypuszczała, że będzie zmuszona nawiązać współpracę z inną drukarnią. Ku swojemu zdumieniu Laura odkryła, że problem nie tkwił w drukami, lecz w zachowaniu Marthy. Właściciel drukami poświęcał szczególną uwagę zamówieniom Laury, gdyż doceniał jej uprzejmy i fachowy sposób prowadzenia interesów. Przyznał szczerze, że Martha miała zwyczaj wpadania do drukami prawie wojowniczo nastawiona, domagając się natychmiastowego obsłużenia. Stopniowo zamówienia Laury straciły priorytet, gdyż właściciela zaczęła drażnić postawa Marthy. Laura przeprosiła za zachowanie swojej pracownicy i postanowiła przedyskutować z nią ten problem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej! Fajnie, że tu jesteś! Mam na imię Izabela i jestem studentką ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim, bloga prowadzą od I roku studiów, jest to dla mnie forma hobby. Zamieszczam tutaj artykuły na tematy z dziedziny biznesu która mnie zainteresuje. Mam nadzieję, że Tobie przypadnie do gustu ten blog!