logo

Profesjonalna obsługa klientów

W Polsce wielu przedsiębiorców nie do końca zdaje sobie sprawę z tego jak ważna jest profesjonalna obsługa klientów. W wielu sklepach czy firmach ciągle jeszcze spotykamy się z podejściem do klienta, rodem z poprzedniej epoki. Jest to dużym błędem gdyż to właśnie od zadowolenia klientów zależą zyski właścicieli firm. W bardzo wielu branżach najskuteczniejszą reklamą jest polecenie. Dotyczy to przede wszystkim usług. Jednakże również w handlu wiele zależy od tego co klienci będą przekazywać swoim znajomym. Warto więc traktować klientów indywidualnie i starać się zaspokajać ich potrzeby. Klient zadowolony zawsze będzie wracał a ponadto dobrą opinię przekaże swoim bliskim. Analogicznie klient źle obsłużony, zignorowany przy okazji reklamacji swoje niezadowolenie przekaże wielu osobom. Mądry przedsiębiorca powinien wiec zawsze być uprzejmy i elastyczny. Z klientami warto żyć w zgodzie, należy też słuchać ich sugestii odnośnie zmian w asortymencie. Klient gdy dostanie to, czego potrzebuje z pewnością będzie zadowolony.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej! Fajnie, że tu jesteś! Mam na imię Izabela i jestem studentką ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim, bloga prowadzą od I roku studiów, jest to dla mnie forma hobby. Zamieszczam tutaj artykuły na tematy z dziedziny biznesu która mnie zainteresuje. Mam nadzieję, że Tobie przypadnie do gustu ten blog!