logo

Powiązane serie produktów-analiza

Phil prowadził sklep będący oddziałem jednej z większych korporacji produkującej pasze dla zwierząt i sprzęt do ich karmienia. Jedną z mocnych stron firmy był dobry program zarządzania seriami produktów. Jednak nie posiadała ona w ofercie dość popularnych towarów, takich jak sprzęt do karmienia prosiąt i bydła. Wkrótce po tym, jak Phil otworzył sklep „Exeter Feed and Grain”, klient zapytał o poidło dla prosiąt. Phil odparł, że niestety nie posiada poidła w magazynie, ale może je sprowadzić z 10% rabatem za opóźnienie. Szybka narada Phila z Tedem i Howardem doprowadziła do ważnej decyzji o składowaniu markowych produktów. Ponieważ nikt w Exeter nie zajmował się na stałe tą serią, mogli oni zamawiać nawet małe ilości bez wyznaczania dolnej granicy wartości zamówienia. To zdarzenie spowodowało, że Phil zaczął się zastanawiać, czy powiększyć stan magazynu o inne produkty. Odpowiedź była prosta – posiadane zapasy pochłonęły cały dostępny kapitał, więc dalszy rozwój był niemożliwy. Dopiero po kilku miesiącach i zwiększeniu sprzedaży Phil zaobserwował, jakie produkty może sprzedawać z zyskiem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej! Fajnie, że tu jesteś! Mam na imię Izabela i jestem studentką ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim, bloga prowadzą od I roku studiów, jest to dla mnie forma hobby. Zamieszczam tutaj artykuły na tematy z dziedziny biznesu która mnie zainteresuje. Mam nadzieję, że Tobie przypadnie do gustu ten blog!