logo

Omdlewanie z euforii

To właśnie ESFP klęczą w zachwycie nad śmier­telnie bladym ręcznikiem w telewizyjnej reklamie proszku do prania lub omdlewają z euforii, otrzymując ubezpieczenie na życie, chrupią z rozkoszą jeden z darów ziemi i robią wniebowziętą minę przy wymienianiu nazwy nowej marga­ryny. Prawdopodobnie jakiś ESFP wymyślił to charaktery­styczne dla tego typu zdanie: „To jest zbyt tanie, aby to ku­pić!”. ESFP bywają przyjacielscy i zabawni zarówno jako koledzy, jak i przełożeni. Są źródłem inspiracji i wzruszeń.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej! Fajnie, że tu jesteś! Mam na imię Izabela i jestem studentką ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim, bloga prowadzą od I roku studiów, jest to dla mnie forma hobby. Zamieszczam tutaj artykuły na tematy z dziedziny biznesu która mnie zainteresuje. Mam nadzieję, że Tobie przypadnie do gustu ten blog!