logo

Nieporozumienie-analiza

Laura Winters ukończyła w college’u kurs korespondencji handlowej, który obejmował także obszerną naukę pisania życiorysów. Później, zdając sobie sprawę, że nie każdy posiada wystarczające umiejętności pozwalające na napisanie dobrego i przekonującego życiorysu, Laura założyła firmę udzielającą porad poszukującym pracy, którzy zapłaciliby za poprawnie napisany życiorys. Laura stwierdziła, że w jej mieście istnieje popyt na ten rodzaj usług. Gdy zadowoleni klienci zaczęli dobrze się wyrażać o wkładzie Laury w ich] zakończone sukcesem poszukiwanie pracy, ilość zamówień zaczęła być tak duża, że nie starczało jej już czasu. Nie chcąc odprawić klientów z kwitkiem, Laura zdecydowała się zatrudnić osobę, która mogłaby wykonywać zadania pochłaniające wiele jej energii. Po przeprowadzeniu rozmów z kilkoma kandydatami Laura zatrudniła Marthę Reeves. Obowiązki Marthy obejmowały zanoszenie życiorysów do drukarni, gdzie drukowano produkt końcowy zgodnie z opisem Laury. Jedną z przyczyn sukcesu Laury był fakt, że zawsze realizowała ona zamówienie bardzo szybko, często już następnego dnia roboczego. Było to możliwe dzięki współpracy z drukarnią, gdzie często dla Laury pracowano nieco dłużej lub dawano zamówieniom Laury pierwszeństwo przed innymi, nie tak stałymi klientami. Laura mogła gwarantować swoim klientom wykonanie zamówienia na czas.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej! Fajnie, że tu jesteś! Mam na imię Izabela i jestem studentką ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim, bloga prowadzą od I roku studiów, jest to dla mnie forma hobby. Zamieszczam tutaj artykuły na tematy z dziedziny biznesu która mnie zainteresuje. Mam nadzieję, że Tobie przypadnie do gustu ten blog!