logo

Komisja ds. zakupu komputera

Na samym początku mody komputerowej organizacja, w której pracowała Betty, podjęła decyzję o kupnie komputera, który miałby zastosowanie w księgowości, w zbieraniu informacji o członkach, a także w drukowaniu broszur informacyjnych oraz listów. Ponieważ organizacja liczyła kilkuset członków, komputer wydał się idealnym rozwiązaniem odciążającym trzy osoby zatrudnione w biurze, które wykonywały pracę sekretarską, księgową oraz zbierały informacje i wydawały publikacje. W celu zakupienia komputera powołano specjalną komisję. Zakupiono komputer z dużą pamięcią i sieć terminali dla pozostałych biur. System uzupełniały dwie różne drukarki. Mimo tego, że synem był znakomicie zaprojektowany popełniono kilka błędów. Po pierwsze, zakupu dokonano wtedy, gdy system operacyjny komputera był ciągle jeszcze w fazie rozwoju i brakowało materiałów informacyjnych. Po drugie, pracownicy biurowi nie brali udziału w instalacji systemu. Po trzecie, nie zapewniono im szkolenia – obeznany z komputerami członek organizacji zgłosił się na ochotnika i szkolił pracowników, gdy tylko znalazł czas. Czwartym błędem był brak wyboru oprogramowania, które miałoby wykonywać żądane funkcje. Komputer należy wybrać tak, by pracował na nim potrzebny nam program.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej! Fajnie, że tu jesteś! Mam na imię Izabela i jestem studentką ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim, bloga prowadzą od I roku studiów, jest to dla mnie forma hobby. Zamieszczam tutaj artykuły na tematy z dziedziny biznesu która mnie zainteresuje. Mam nadzieję, że Tobie przypadnie do gustu ten blog!