logo

Kluczowy pracownik-analiza

Przed Donem Conneliym, akwizytorem ubezpieczeniowym, pojawiła się okazja kupna firmy ubezpieczeniowej. Oznaczało to, że może on kupić budynek, w którym mieściło się to przedsiębiorstwo oraz przejąć jego stałą klientelę wywodzącą się ze środowisk rolniczych. Ta sytuacja przedstawiała wiele zalet, lecz Don zdawał sobie sprawę, że będzie musiał
sprostać oczekiwaniom swoich klientów co najmniej w takim samym stopniu jak jego poprzednik.
Don mial spędzać większość czasu w terenie, sprzedając polisy ubezpieczeniowe i rozpatrując roszczenia klientów. Potrzebował więc kogoś, kto przejąłby prowadzenie biura, dokumentacji i korespondencji. Co więcej taka osoba byłaby łącznikiem między Donem a jego klientami. Don wiedział, że będzie ona miała kluczowe znaczenie dla powodzenia jego firmy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej! Fajnie, że tu jesteś! Mam na imię Izabela i jestem studentką ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim, bloga prowadzą od I roku studiów, jest to dla mnie forma hobby. Zamieszczam tutaj artykuły na tematy z dziedziny biznesu która mnie zainteresuje. Mam nadzieję, że Tobie przypadnie do gustu ten blog!