logo

Facebookowe firmowe oszustwo

Facebook i inne portale społecznościowe spowodowały, że duże firmy mogą bezpośrednio prowadzić dialog ze swoimi klientami. Bardzo często można spotkać wpisy konkursowe i notki promocyjne przedsiębiorstw. Niestety w większości przypadków jest to oszustwo, a znalezienie prawdziwej oferty graniczy z cudem. Dlaczego tak się dzieje? Klikając przycisk lubię to np. na Facebooku użytkownik automatycznie staje się darmowym przekaźnikiem reklamy przedsiębiorstwa, które w taki sposób zdobywa nowych klientów faktycznie nic za to nie płacąc. Wielu internautów daje się jednak na to nabrać i po prostu pośredniczy w reklamowaniu produktów często marnej jakości. Te firmy, które jednak obchodzą się ze swoją publiką uczciwie mogą w dłuższym okresie liczyć na prawdziwie trwały komercyjny sukces. Niestety często chciwość bierze górę, a ikona lubię to staje się symbolem moralnej klęski przedsiębiorców nastawionych na krótkoterminowe korzyści. Pamiętaj o tym kolejny raz biorąc udział w facebookowym konkursie. Jest to na pewno wartościowy portal, ale cały czas trzeba mieć się na baczności, ponieważ nieetyczny biznes chce po prostu stworzyć z fana potencjalnego klienta i to całkowicie za darmo. Nie daj się nabrać.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej! Fajnie, że tu jesteś! Mam na imię Izabela i jestem studentką ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim, bloga prowadzą od I roku studiów, jest to dla mnie forma hobby. Zamieszczam tutaj artykuły na tematy z dziedziny biznesu która mnie zainteresuje. Mam nadzieję, że Tobie przypadnie do gustu ten blog!