logo

Działania mające na celu zwiększenie sprzedaży

Innym przykładem działań mających na celu zwiększenie sprzedaży są posiadane przez niektóre firmy numery telefoniczne, które nie wymagają opłaty za rozmowę. Zachęca to zarówno stałych jak i potencjalnych klientów do składania w ten sposób zamówień. Innym problemem branym pod uwagę przy rozważaniu ewentualnego rozwoju firmy jest pytanie: W jaki sposób rozwój firmy będzie miał wpływ na mnie osobiście?, a w szczególności:

  • Czy skutkiem rozszerzenia działalności będzie to, czego chcę najbardziej?

  • Czy moje życie będzie bogatsze?

  • Jak rozwój wpłynie na te osoby, które są dla mnie najważniejsze – na moją rodzinę i na moich obecnych pracowników?

  • Jak będzie wyglądała firma pod względem rozmiaru i organizacji?

  • Czy będzie w niej miejsce dla nowych pracowników?

  • Czy zarządzaniem będzie zajmował się ktoś oprócz mnie?

  • Czy rzeczywiście chcę komuś oddać część władzy nad moją firmą?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej! Fajnie, że tu jesteś! Mam na imię Izabela i jestem studentką ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim, bloga prowadzą od I roku studiów, jest to dla mnie forma hobby. Zamieszczam tutaj artykuły na tematy z dziedziny biznesu która mnie zainteresuje. Mam nadzieję, że Tobie przypadnie do gustu ten blog!